Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Mar 2024 16:09:45 +0200

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/03262 
aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Kurista küla, Teeääre (Puurkaev) ja 
soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Transpordiameti kaasamine puurkaevu 
ehitusloa andmise menetlusse ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 2 alusel. 
Vastavalt veeseaduse § 127 lõikele 1 on heitvee ja saasteainete pinnasesse 
juhtimine keelatud puurkaevule lähemal kui 60 m (10 m hooldusala + 50 m).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26929330>  (menetlus nr: 
422303), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 05.04.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (KERLY KODASMA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister